Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 31.188
De plaag van goede gesprekken
De plaag van goede gesprekken

Frank Wouters (25/4) (Sales coaching)

Lees meer..
Korte Sales Tips
Over de prijs hoef ik zeker niet te beginnen?!
Over de prijs hoef ik zeker niet te beginnen?!

Jos Burgers (24/4) (Prijs)

Met korting verliest u niet alleen een fllnk deel van uw winst, maar u zet ook uw reputatie op het spel. Hoe voorkomt u dit?
Lees meer..
Verkopen aan autoritaire klanten
Verkopen aan autoritaire klanten

Rene Knecht (20/4) (Acquisitie)

Stel u moet iets verkopen aan Donald Trump, bent u dan snel geďmponeerd? Verliest u gemakkelijk de leiding in het gesprek? Ontdek hoe u de bereidheid tot samenwerken creëert bij een autoritaire...
Lees meer..
Cijfers: de sambal in uw verkoopgesprek
Cijfers: de sambal in uw verkoopgesprek

David Bloch (19/4) (Presenteren)

Lees meer..
‘Sales’ bestaat niet

Harro Willemsen (18/4) (Verkooptheorieën)

Er bestaat geen salesmethodiek die voor iedere situatie inzetbaar is. Toch wordt ‘sales’ in trainingen en artikelen vaak zo benaderd. 4 tips om de valkuilen hiervan te omzeilen en uzelf doelgericht...
Lees meer..
Hoe om te gaan met vooroordelen over uw product
Hoe om te gaan met vooroordelen over uw product

Walter Spruyt (17/4) (Bezwaren)

U bent nog niet binnen of de klant heeft al bezwaren tegen uw product. Er is een simpele oplossing!
Lees meer..
De valkuilen van vaagtaal en verkoopmythes
De valkuilen van vaagtaal en verkoopmythes

Marcel Hoefman (13/4) (Verkooptechniek)

‘Vergeet wat je ooit geleerd hebt en start met het Nieuwe Verkopen!’ Klinkt bekend? Kan goed want het zijn populaire woorden. Maar wat heb je er in de salespraktijk nu werkelijk aan?
Lees meer..
5 Gouden regels voor succesvol contact
5 Gouden regels voor succesvol contact

Jan-Willem Seip (12/4) (Eerste indruk)

Een mooi uiterlijk helpt bij van alles, ook in de verkoop. Maar is dat alles? Of ligt het punt van de indruk die u maakt toch op een ander vlak? Advies en tips voor een succesvolle eerste indruk.
Lees meer..
Transformationeel verkopen
Transformationeel verkopen

Richard van Houten (11/4) (Transformationeel verkopen)

Wat voor verkoper wilt u eigenlijk zijn? Bekijk deze opties eens en overtuig u van de voordelen van transformationele verkoop.
Lees meer..
3 strategieën om van een Prijs een prijsje te maken

Jos Burgers (10/4) (Prijsdruk)

Getallen lijken zo helder en duidelijk van zichzelf, maar niets is minder waar. Zeker als het getal uw prijs is, kunt u ervan uitgaan dat het hier een gevoelskwestie betreft. 3 technieken hoe daarmee...
Lees meer..
De gemiddelde verkoper bestaat niet
De gemiddelde verkoper bestaat niet

Rene Knecht (6/4) (Verkooptechniek)

De verkoper die wint, wint alles. Bent u een potentiële winnaar? Als u ooit een deal heeft binnengehaald, dan beschikt u al over het potentieel. Ontdek hoe u dat optimaal in kunt zetten.
Lees meer..
Succesvol offreren door de vraag te creëren

Roelf Houwing (5/4) (Offertes)

Offertes schrijven we op aanvraag van de klant, maar dat betekent niet dat we hoeven te wachten tot de klant zijn vraag heeft geformuleerd. Ontdek hoe u tot een effectieve offerte komt.
Lees meer..
Voorkom dat uw acquisitiegesprek eindigt in een kramp
Voorkom dat uw acquisitiegesprek eindigt in een kramp

Harro Willemsen (4/4) (Acquisitie)

Telefonische acquisitiegesprekken stranden vaak binnen een paar seconden. De reden hiervoor is telemarketeerskramp. Ontdek wat dit is en hoe u het kunt voorkomen.
Lees meer..
Klassieke misser: laat uw hefboom niet vallen!
Klassieke misser: laat uw hefboom niet vallen!

Walter Spruyt (3/4) (Verkoopstrategie)

In concurrerende markten kan het handig zijn uzelf van een hefboom te verzekeren om deals binnen te halen. Hoe doet u dat en wat zijn de valkuilen?
Lees meer..
Hulpwerkwoorden in uw offerte? Niet doen.
Hulpwerkwoorden in uw offerte? Niet doen.

Natasja Hoogenboom (30/3) (Offertes)

Weet u dat hulpwerkwoorden funest zijn voor uw verkoopsucces? Ze zijn het onkruid van de Nederlandse taal. Lees hoe u dit onkruid makkelijk verdelgt en uw verkoopsucces vergroot.
Lees meer..
Hoe zegt u "nee" tegen wensen van uw klant?
Hoe zegt u "nee" tegen wensen van uw klant?

David Bloch (29/3) (Geloofwaardigheid)

Hoe reageert u wanneer u niet kunt voldoen aan de wensen van uw klant? Ontdek waarom het de moeite loont uw ‘nee’ te trainen.
Lees meer..
Hoe goed bent u in uw vak?
Hoe goed bent u in uw vak?

Marcel Hoefman (28/3) (Salestraining)

Zou u ook wel eens iets nieuws willen bij een salestraining? Iets anders dan de bekende riedel van open deuren? Ontdek dan hier het wezenlijke verschil tussen kennen en kunnen; met 3 stappen naar...
Lees meer..
Er kan altijd nog 5% vanaf
Er kan altijd nog 5% vanaf

Jos Burgers (27/3) (Prijsdruk)

Bent u ook zo vaak "te duur"? Stop dan met netjes te bieden wat de klant vraagt en offertes na te bellen. Pak het eens anders aan en trek de aandacht naar u toe met deze tips.
Lees meer..
Waar in de pipeline gaan leads verloren?
Waar in de pipeline gaan leads verloren?

Rene Knecht (23/3) (Acquisitie)

Als u een deal niet kunt afsluiten is het interessant om na te gaan waar in de pipeline dit gebeurt. Mogelijk verliest u in de beginfase?! Bekijk deze tips en zorg dat u daarin meer zekerheid krijgt.
Lees meer..
Helpt netwerken u bij de verkoop?
Helpt netwerken u bij de verkoop?

Jan-Willem Seip (22/3) (Netwerken)

Als verkoper wordt u betaald om afgewezen te worden. Veel verkopers zoeken daarbij hun heil in netwerkbijeenkomsten. Bezint! Voor u begint!
Lees meer..
De commerciële vakspecialist

Harro Willemsen (21/3) (Sale Management)

Iedere organisatie heeft een groot onbenut verkooppotentieel: vakspecialisten. Ontdek hoe niet-verkoopmedewerkers een waardevolle bijdrage aan een betere omzet kunnen leveren.
Lees meer..
Harder praten helpt niet
Harder praten helpt niet

Richard van Houten (20/3) (Verkoopgesprekken)

Klanten houden wel van enthousiaste, maar niet van praatgrage verkopers. Welke bent u? Weet u dat zeker? Tips om een diepe valkuil te omzeilen.
Lees meer..
Hoe interacties met uw klant naar de verkoop leiden
Hoe interacties met uw klant naar de verkoop leiden

Rene Knecht (16/3) (Acquisitie)

Pas op! Toont uw klant geen initiatief of neemt de inkoper de controle in het verkoopproces over? Dan staat uw order op het spel! Redt uw order; lees deze heldere waarschuwing.
Lees meer..
De 5 mooiste social selling kansen voor 2017
De 5 mooiste social selling kansen voor 2017

Massimo Gagliotti (15/3) (Social selling)

Social selling wordt met het jaar belangrijker. Waar liggen uw mogelijkheden en wat is daar voor nodig? Advies en tips over de ontwikkelingen die dit jaar gaat brengen.
Lees meer..
Een nieuwe kijk op de oude ‘elevator pitch’

David Bloch (14/3) (Elevator Pitch)

Wanneer nam u voor het laatste uw elevator pitch onder de loep? Twee verfrissende invalshoeken voor uw kortste presentatie ooit.
Lees meer..
Meningen en feiten: bent u te duur?!
Meningen en feiten: bent u te duur?!

Jos Burgers (13/3) (Prijsdruk)

Wist u dat mensen vrijwel niet van een eerder ingenomen standpunt zijn af te brengen? Lees hoe u effectief kan leren omgaan met iedereen die “weet” dat u te duur bent.
Lees meer..
Hoe wordt u als verkoper ook een goede onderhandelaar?
Hoe wordt u als verkoper ook een goede onderhandelaar?

Walter Spruyt (9/3) (Onderhandelen)

Voor verkopen en onderhandelen zijn verschillende vaardigheden vereist. Ontwikkel ook de onderhandelaar in u met deze praktijkvoorbeelden en tips.
Lees meer..
Meerwaarde-navigator
Meerwaarde-navigator

Jan-Willem Seip (8/3) (Behoeften bepalen)

In verkoop is meerwaarde een zwaar wegende factor: uw meerwaarde, die van uw product, die van uw advies in het verkoopproces. Leer afstemmen op de optimale inzet van uw meerwaarde met deze tips.
Lees meer..
De klant als adviseur
De klant als adviseur

Harro Willemsen (7/3) (Luisteren)

Waarom bent u succesvol? En wat is de meest effectieve en simpele manier om hier achter te komen?
Lees meer..
De verkoop verandert, transformeer uw aanpak
De verkoop verandert, transformeer uw aanpak

Richard van Houten (6/3) (Verkoopproces)

Tegenwoordig nemen inkopers pas contact op met mogelijke verkopers als 57% van het inkoopproces is gepasseerd. Tips voor de moderne verkoper om de manier van verkopen te laten aansluiten bij deze...
Lees meer..
 Vorige Pagina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10    ...   91  Volgende Pagina 
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Sales Agenda
10 mei Meer sales met de juiste presentatietechnieken (Moor Performance)
Open training • 1 dag • 8 pers.
16 mei Veilig Vrijen in de Verkoop (ORAVI)
Open training • 3 dagen • 6 pers.
17 mei Korting is Uitverkocht! (ORAVI)
Open training • 1 dag • 6 pers.
Account Management
Acquisitie
Klantgerichtheid
Leadgeneratie
Netwerken
Onderhandelen
Overige
Presenteren
Retail
Sales Management
Telefonische vaardigheden
Verkoopgesprek
Verkoopvaardigheden
Onze auteurs
David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net me.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”. Di.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is (sales) trainer en partner bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven (o.a.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

Edwin  Scheperman

Edwin Scheperman

Edwin Scheperman helpt ondernemingen met het verbeteren van hun sales resultaten. Hij richt zich m.. meer..

Herman  Meijer

Herman Meijer

Herman Meijer heeft ruim veertig jaar ervaring in Sales en Management. Hij is bedrijfsadviseur, in.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?