Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 31.269
op datum
23/5 Verkopen zonder over uw product te praten (Rene Knecht) 9,3
22/5 Bezwaren? Zoek ze op in het verkoopgesprek! (André Hagelen) 8,6
18/5 De meerwaarde van een bidmanager (Roelf Houwing) 8,5
17/5 Bent u beter dan goed? (Marcel Hoefman) 8,0
16/5 We verkopen verandering (Harro Willemsen) 8,2
15/5 Kunt u een mooi prijsje maken? (Walter Spruyt) 8,2
11/5 Verkopen is mensenwerk (Jan-Willem Seip) 8,0
10/5 Flip-over – het beste hulpmiddel bij uw presentaties (David Bloch) 8,3
9/5 Wanneer is een cadeau een cadeau? (Jos Burgers) 7,8
8/5 De psychologie van prijzen (Richard van Houten) 8,6
3/5 Drie kostbare verkoopzondes (Marcel Hoefman) 7,7
2/5 Hoe stelt u de kampioensvraag? (Harro Willemsen) 8,8
2/5 Bent u als verkoper inwisselbaar? (Rene Knecht) 9,6
1/5 Het betere spiekbriefje: open vragen bij acquisitie (Victor Bonke) 7,1
27/4 Scoor met een SMART offerte (Natasja Hoogenboom) 9,5
25/4 De plaag van goede gesprekken (Frank Wouters) 8,7
24/4 Over de prijs hoef ik zeker niet te beginnen?! (Jos Burgers) 8,3
20/4 Verkopen aan autoritaire klanten (Rene Knecht) 9,2
19/4 Cijfers: de sambal in uw verkoopgesprek (David Bloch) 6,6
18/4 ‘Sales’ bestaat niet (Harro Willemsen) 8,9
17/4 Hoe om te gaan met vooroordelen over uw product (Walter Spruyt) 7,7
13/4 De valkuilen van vaagtaal en verkoopmythes (Marcel Hoefman) 7,6
12/4 5 Gouden regels voor succesvol contact (Jan-Willem Seip) 7,8
11/4 Transformationeel verkopen (Richard van Houten) 7,8
10/4 3 strategieën om van een Prijs een prijsje te maken (Jos Burgers) 7,0
6/4 De gemiddelde verkoper bestaat niet (Rene Knecht) 9,4
5/4 Succesvol offreren door de vraag te creëren (Roelf Houwing) 5,9
4/4 Voorkom dat uw acquisitiegesprek eindigt in een kramp (Harro Willemsen) 7,6
3/4 Klassieke misser: laat uw hefboom niet vallen! (Walter Spruyt) 7,8
30/3 Hulpwerkwoorden in uw offerte? Niet doen. (Natasja Hoogenboom) 8,7
29/3 Hoe zegt u "nee" tegen wensen van uw klant? (David Bloch) 7,2
28/3 Hoe goed bent u in uw vak? (Marcel Hoefman) 8,2
27/3 Er kan altijd nog 5% vanaf (Jos Burgers) 7,5
23/3 Waar in de pipeline gaan leads verloren? (Rene Knecht) 8,6
22/3 Helpt netwerken u bij de verkoop? (Jan-Willem Seip) 7,2
21/3 De commerciële vakspecialist (Harro Willemsen) 8,3
20/3 Harder praten helpt niet (Richard van Houten) 8,3
16/3 Hoe interacties met uw klant naar de verkoop leiden (Rene Knecht) 8,6
15/3 De 5 mooiste social selling kansen voor 2017 (Massimo Gagliotti) 7,3
14/3 Een nieuwe kijk op de oude ‘elevator pitch’ (David Bloch) 7,4
13/3 Meningen en feiten: bent u te duur?! (Jos Burgers) 8,1
9/3 Hoe wordt u als verkoper ook een goede onderhandelaar? (Walter Spruyt) 6,9
8/3 Meerwaarde-navigator (Jan-Willem Seip) 1,0
7/3 De klant als adviseur (Harro Willemsen) 7,8
6/3 De verkoop verandert, transformeer uw aanpak (Richard van Houten) 7,8
2/3 Maakt u deze fouten in offertes? (Natasja Hoogenboom) 7,9
1/3 Activeer uw ingebouwde leugendetector (Rene Knecht) 8,5
28/2 Wat uw weggedrag zegt over uw presentaties (David Bloch) 7,5
23/2 Hebt u dat killerinstinct? (Rene Knecht) 8,6
22/2 Wat zou u doen als u de klant bent? (Jan-Willem Seip) 8,5
21/2 De 10 slechtste salesvragen (Harro Willemsen) 8,1
20/2 Verkooptargets en tijdsinvestering (Richard van Houten) 9,2
16/2 In twee stappen bij de juiste contactpersoon (Victor Bonke) 6,4
15/2 Feedback – mét verbinding! (David Bloch) 8,0
14/2 Vijf manieren om opdrachten te verliezen (en hoe u dat kunt voorkomen) (Marcel Hoefman) 8,8
13/2 Gek op aanbiedingen (Jos Burgers) 7,7
9/2 Presentatietechniek die werkt als u geen podiumbeest bent (Rene Knecht) 9,0
8/2 Leer verkopen van een heel goede serveerster (Jan-Willem Seip) 8,2
7/2 Wat de klant wil horen of wat u wilt vertellen? (Roelf Houwing) 7,2
6/2 Verkopen aan andere generaties (Richard van Houten) 9,0
2/2 "Doe ff normaal" - drie tips voor een natuurlijker telefoongesprek (Marcel Hoefman) 8,4
1/2 ‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’ (Toine Simons) 8,6
31/1 Geloofwaardigheid: basis voor succesvol handelen (David Bloch) 9,2
30/1 Geef in elk geval geen geld (Jos Burgers) 7,9
26/1 Pitchen is: Verlies van zelfvertrouwen (Rene Knecht) 9,1
25/1 10 eigenschappen van Extreem Effectieve Social Sellers (Massimo Gagliotti) 8,2
24/1 Meer opdrachten scoren uit offertes (Natasja Hoogenboom) 8,2
23/1 Top Verkoper = Top Chef! (Richard van Houten) 8,5
19/1 Afsluiten bij projectverkoop (Walter Spruyt) 6,8
18/1 NIET over uzelf beginnen (Victor Bonke) 8,0
17/1 Overtuigen met uw managementsamenvatting (Roelf Houwing) 8,8
16/1 Hoe komt u optimaal voor de dag? (David Bloch) 9,1
12/1 Winnen op waarde, durft u? (Marcel Hoefman) 9,1
11/1 Verkoopbeleving en doelstellingen: lessen uit de retail (Jan-Willem Seip) 8,5
10/1 Intuïtie in Verkoop – verborgen signalen (Rene Knecht) 8,6
9/1 Valkuil in de verkoop: te veel advies (Richard van Houten) 8,4
5/1 Stop met zeuren, ga bellen (Victor Bonke) 7,8
op trefwoord
Acquisitie Acquisitie
Zit uw klant in transformatie? (Rene Knecht) 9,8
Spelenderwijs verkopen (Michel Hoetmer) 9,6
De paradox van beïnvloeden (Rene Knecht) 9,4
meer...
Afsluittechnieken Afsluittechnieken
De hot button close (Richard van Houten) 9,1
Verborgen klantbehoeften: 3 praktijkvoorbeelden (Rene Knecht) 9,0
Afsluiten? Begin ermee vóór de opening! (Rene Knecht) 8,9
meer...
Blunders in de verkoop Blunders in de verkoop
Komt een verkoper bij de klant (Herman Meijer) 8,7
De kracht van de ontwapenende blunder (Richard van Houten) 8,2
Vier missers bij koude acquisitie (Victor Bonke) 7,7
meer...
Offertes Offertes
Overtuigen met uw managementsamenvatting (Roelf Houwing) 8,8
Hulpwerkwoorden in uw offerte? Niet doen. (Natasja Hoogenboom) 8,7
Spectaculaire resultaten door anders offreren (Roelf Houwing) 8,3
meer...
Onderhandelen Onderhandelen
You’re my friend (Jos Burgers) 9,4
Echte of onechte prijsdruk? (Jos Burgers) 8,8
Zo werken verkopers zichzelf in de nesten (Michel Hoetmer) 8,6
meer...
Sales Management Sales Management
Geloof of kennis: wat brengt u verder? (Peter Stinckens) 9,5
Ook als het goed gaat kan het beter (André Hagelen) 9,2
‘Sales’ bestaat niet (Harro Willemsen) 8,9
meer...
Tegenwerpingen Tegenwerpingen
Verkopen aan autoritaire klanten (Rene Knecht) 9,2
En via de zijdeur weer naar binnen... (Tips & Advies Verkoop ) 8,1
Een klant heeft nooit tegenwerpingen! (waar/nietwaar?)* (Harrie van Heck) 7,9
meer...
Topverkopers Topverkopers
In sales geldt alleen goud... (Marcel Hoefman) 8,8
Intuïtie: kenmerk van leiders én topverkopers (David Bloch) 8,8
Succesfactoren van topverkopers (Michel Hoetmer) 8,7
meer...
Verkoopgesprek Verkoopgesprek
Spelenderwijs verkopen (Michel Hoetmer) 9,6
Klanten komen van Venus en verkopers van Mars (Michel Hoetmer) 9,0
Verkopen met een leeg hoofd (Richard van Houten) 9,0
meer...
Verkoopplan Verkoopplan
De vijf essentiële onderdelen van uw verkoopplan (Richard van Houten) 8,0
Het professionele verkoopplan (Richard van Houten) 7,7
Plan B: uw alternatieve verkoopplan (Harro Willemsen) 7,5
meer...
op auteur
David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consulta.. meer..

Verandering van koers: van onmogelijkheden naar ‘opportunities’!
9,4
De kunst van het uitnodigen
9,2
Geloofwaardigheid: basis voor succesvol handelen
9,2
Hoe komt u optimaal voor de dag?
9,1
Presenteer uw pieken en de aandacht kent geen dalen
9,1
Angst en effectief presenteren
9,1
Intuïtie: kenmerk van leiders én topverkopers
8,8
meer...
Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenl.. meer..

You’re my friend
9,4
'Garantie geven heeft weinig zin'
9,2
Verkopen volgens Amsterdamse taxichauffeurs
9,0
Een prijsdrukverlagend middel
8,9
Echte of onechte prijsdruk?
8,8
Bukken terwijl niemand slaat
8,5
Kiezen geeft kiespijn
8,5
meer...
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, .. meer..

Hoe gebruikt u vaardigheden en aanbevelingen op LinkedIn?
9,1
LinkedIn als lead-generator
8,7
Content op LinkedIn zorgt voor nieuwe klanten
8,7
Naast schieten en toch scoren bij koud bellen
8,5
Belscript: vloek of zegen?
8,5
Koude acquisitie is Topsport: laat u niet afleiden
8,5
Trekken aan dode paarden
8,5
meer...
Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt.. meer..

Kunt u een mooi prijsje maken?
8,2
Klassieke misser: laat uw hefboom niet vallen!
7,8
Hoe om te gaan met vooroordelen over uw product
7,7
7 inkoperstactieken die u móet kennen
7,3
Offerteopvolging voor salesmanagers
7,3
Sales Manager: ga het veld in en boek succes met uw team
7,0
Hoe wordt u als verkoper ook een goede onderhandelaar?
6,9
meer...
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mense.. meer..

Wat kunnen we leren van winkelverkoop
8,6
Waardevolle lessen uit de retail
8,5
Wat zou u doen als u de klant bent?
8,5
Verkoopbeleving en doelstellingen: lessen uit de retail
8,5
Leer verkopen van een heel goede serveerster
8,2
Verkopen is mensenwerk
8,0
Word een onnatuurlijk goede verkoper
7,9
meer...
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te .. meer..

Verkooppresentaties die naar de verkoop leiden
10,0
Zit uw klant in transformatie?
9,8
Bent u als verkoper inwisselbaar?
9,6
De paradox van beïnvloeden
9,4
Bent u overtuigend genoeg?
9,4
De gemiddelde verkoper bestaat niet
9,4
Verkopen zonder over uw product te praten
9,3
meer...
Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is s.. meer..

Praat u met een blocker of een mobilizer?
9,4
‘Sales’ bestaat niet
8,9
Tijd om de mannen van de jongens te scheiden
8,8
Hoe stelt u de kampioensvraag?
8,8
Los verkoopproblemen creatief op
8,6
10 Lessen voor de beginnende salesmanager
8,6
Het kind in de verkoper
8,3
meer...
Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuz.. meer..

Winnen op waarde, durft u?
9,1
Voorkom dat u verliest van de concurrent
9,0
Vijf manieren om opdrachten te verliezen (en hoe u dat kunt voorkomen)
8,8
Doelen stellen: topverkopers leren van topsporters
8,8
In sales geldt alleen goud...
8,8
Vakkennis: valkuil of voorsprong?
8,6
Vijf voornemens voor verkopers
8,5
meer...
Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is (sales) trainer en partner bij Bron & Partners. Hij adviseert bedr.. meer..

De White paper en de Wet v/d 7 contactmomenten
9,6
Focus op de 2e verkoop
9,5
Wilt u verkopen met meer energie?
9,5
Red de vlag van Zutphen
9,3
Verkooptargets en tijdsinvestering
9,2
De hot button close
9,1
Een goede verkoper let op zijn woorden
9,1
meer...
   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter .. meer..

10 vragen aan... Hans Vernooij, Commercieel Directeur
8,0
10 vragen aan... Marc van Hemert, Sales Director
8,0
10 vragen aan... Edwin van den Akker; salesmanager
6,0
meer...
Edwin  Scheperman

Edwin Scheperman

Edwin Scheperman helpt ondernemingen met het verbeteren van hun sales resultaten. Hij ri.. meer..

Denk goed na over uw doelstellingen bij Salescoaching
8,5
Verbeter uw verkoopteam: ga coachen
7,7
meer...
Herman  Meijer

Herman Meijer

Herman Meijer heeft ruim veertig jaar ervaring in Sales en Management. Hij is bedrijfsad.. meer..

Komt een verkoper bij de klant
8,7
Checklist voor uw offerte
8,3
Management by simplicity
8,3
'Klantgeschikt' handelen
8,2
Hoeveel tijd besteedt uw binnendienst aan verkopen?
8,1
Hoe sluit u een topdeal?
8,0
Duurzaamheid in sales begint intern
7,9
meer...