Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 31.269
Helpt netwerken u bij de verkoop?
Helpt netwerken u bij de verkoop?

Jan-Willem Seip (22/3) (Netwerken)

Lees meer..
Een nieuwe kijk op de oude ‘elevator pitch’

David Bloch (14/3) (Elevator Pitch)

Wanneer nam u voor het laatste uw elevator pitch onder de loep? Twee verfrissende invalshoeken voor uw kortste presentatie ooit.
Lees meer..
"Doe ff normaal" - drie tips voor een natuurlijker telefoongesprek
"Doe ff normaal" - drie tips voor een natuurlijker telefoongesprek

Marcel Hoefman (2/2) (Cold calling)

Telefonische acquisitie is best spannend, maar teveel spanning kan succes blokkeren, zeker aan de telefoon. Dus hoe zorgt u ervoor dat u ontspannen overkomt?
Lees meer..
Stop met zeuren, ga bellen
Stop met zeuren, ga bellen

Victor Bonke (5/1) (Cold Calling)

Lees meer..
Hoe overwint u de weerstand van grote klanten?
Hoe overwint u de weerstand van grote klanten?

Rene Knecht (15/12) (Verkopen aan grote klanten)

Grote accounts tonen veel weerstand in hun aankoopproces. Hoe houdt u als verkoper het proces onder controle?
Lees meer..
Naast schieten en toch scoren bij koud bellen
Naast schieten en toch scoren bij koud bellen

Victor Bonke (10/11) (Koude Acquisitie)

Uw primaire doel bij koude acquisitie is aan tafel komen. Maar als u die afspraak niet kunt inschieten, hoe kunt u dan toch scoren?
Lees meer..
Pijn benoemen is aandacht krijgen
Pijn benoemen is aandacht krijgen

Victor Bonke (13/10) (Acquisitie)

Hoe zorgt u dat de prospect luistert? Benoem de ‘pijn’ en u heeft gegarandeerd de aandacht te pakken.
Lees meer..
Wat zijn de geheimen van uw klant?
Wat zijn de geheimen van uw klant?

Rene Knecht (22/9) (Gesprekstechniek)

Begrijpt u soms helemaal niets van de beslissingen van uw klant? Pas dan op voor een verborgen agenda.
Lees meer..
De eerste seconde is bij acquisitie bepalend
De eerste seconde is bij acquisitie bepalend

Victor Bonke (15/9) (Koude Acquisitie)

Onderzoek heeft aangetoond dat de eerste indruk al na een halve seconde ontsaat. Hoe gebruikt u deze wetenschap bij koude acquisitie?
Lees meer..
Gooi deze prospects gerust in de vuilnisbak
Gooi deze prospects gerust in de vuilnisbak

Michel Hoetmer (31/8) (Acquisitie)

Weet u waarom u prospects blijft bellen die niet thuis geven of stelselmatig uitstellen? Mijn advies: doe het gewoon niet meer! Lees hier waarom niet.
Lees meer..
Leer te dansen met kritische klanten
Leer te dansen met kritische klanten

Rene Knecht (25/8) (Koude Acquisitie)

Uw klant lijkt maar niet open te staan voor uw USP's, kennis en ervaring. Uw argumenten stuiten op een muur. Wat kunt u doen?
Lees meer..
 LinkedIn als lead-generator
LinkedIn als lead-generator

Victor Bonke (18/8) (Koude Acquisitie)

LinkedIn heeft in Nederland een grove 4 miljoen accounts. Hoe maakt u daar als verkoper optimaal gebruik van?
Lees meer..
Is koude acquisitie ook voor u een eeuwige strijd?
Is koude acquisitie ook voor u een eeuwige strijd?

Victor Bonke (4/8) (Koude Acquisitie)

Koude acquisitie is meestal niet onze grootste hobby. Hoe zorgt u ervoor dat u toch tijd maakt voor deze belangrijke taak?
Lees meer..
Koude acquisitie en de brief vooraf
Koude acquisitie en de brief vooraf

Victor Bonke (21/7) (Koude Acquisitie)

Ik krijg veel brieven waar ik niet om heb gevraagd. Soms belt een verkoper deze brief na. Heeft dit zin?
Lees meer..
Gij zult niet Liegen
Gij zult niet Liegen

Rene Knecht (30/6) (Gesprekstechniek)

Waarom is het maatschappelijk aanvaard dat je tegen een verkoper mag liegen? En, belangrijker, hoe gaan wij daarmee om?
Lees meer..
Belscript: vloek of zegen?
Belscript: vloek of zegen?

Victor Bonke (23/6) (Koude Acquisitie)

Wie belt als pratende computer verliest geheid klanten! Wat zegt dat over de waarde van belscripts voor B2B verkopers?
Lees meer..
Loop eens binnen bij uw prospect
Loop eens binnen bij uw prospect

Richard van Houten (13/6) (Acquisitie)

Als u binnen wilt komen bij een prospect, is het een goed idee om eens binnen te stappen. Uw opening is dan van levensbelang. Deze voorbeelden kunnen u helpen.
Lees meer..
Adressenbestanden: kopen/huren of zelf verzamelen?
Adressenbestanden: kopen/huren of zelf verzamelen?

Victor Bonke (26/5) (Adressen verzamelen)

Wilt u als verkoper aan de telefoon goed beslagen ten ijs komen, ontdek dan allereerst hoe u ervoor zorgt dat u op uw adressenbestanden kan vertrouwen.
Lees meer..
Ziet uw klant u als autoriteit?
Ziet uw klant u als autoriteit?

Rene Knecht (5/5) (Koude Acquisitie)

Moet u de status van expert hebben voordat u bij de klant binnenstapt, of kunt u dergelijke geloofwaardigheid creëren tijdens het verkoopproces? Vijf tips voor meer autoriteit.
Lees meer..
“Bel ik gelegen?”

Victor Bonke (28/4) (Koude Acquisitie)

Is de vraag 'bel ik gelegen?" een belangrijke beleefdheidsformule of schreeuwen om afwijzing?
Lees meer..
De klant heeft een eigen willetje
De klant heeft een eigen willetje

Rene Knecht (7/4) (Koude Acquisitie)

Wat u ook doet, een goede beslisser geeft de macht niet weg. Gebruik deze drie tips om uw doel te bereiken in plaats van “controle” over een gesprek te behouden.
Lees meer..
Onzekerheden, twijfels en angsten bij koude acquistie
Onzekerheden, twijfels en angsten bij koude acquistie

Victor Bonke (31/3) (Koude Acquisitie)

Dertig jaar ervaring met koud bellen en nog steeds af en toe onzeker en vertwijfeld? Jazeker, en daar kunt u van leren en wijzer van worden om zo weer betere resultaten te boeken.
Lees meer..
Wees voor uw klant het verloren ideaal
Wees voor uw klant het verloren ideaal

Rene Knecht (10/3) (Gesprekstechniek)

Uw klant heeft pijn. Die wordt veroorzaakt door verkeerd gestelde verwachtingen. Maak opnieuw contact met verloren idealen en word het nieuwe houvast van uw klant.
Lees meer..
Vertrouwen Verkopen: omgaan met woordbreuk en bedrog
Vertrouwen Verkopen: omgaan met woordbreuk en bedrog

Rene Knecht (11/2) (Koude Acquisitie)

De prospect moet de verkoper vertrouwen. Omgekeerd moet de prospect betrouwbaar gedrag vertonen en zijn woord nakomen. Als verkoper verkoopt u daarom eerst een vertrouwensproces.
Lees meer..
Een ‘mind-blowing’ pitch in 30 seconden

André Hagelen (10/2) (Elevator Pitch)

Kort uitleggen wat u doet? Mijn advies: doe het niet! Daag uzelf eens uit om het helemaal anders te doen en pluk daar de vruchten van.
Lees meer..
Hoeveel informatie geeft u bij koude acquisitie?
Hoeveel informatie geeft u bij koude acquisitie?

Victor Bonke (4/2) (Koude Acquisitie)

Verkopers die veel over de inhoud van het product of de dienst weten, hebben de neiging om bij koude acquisitie hun kennis te spuien. Ontdek waarom dat geen effectieve strategie is.
Lees meer..
Hoe kunt u met intuïtie het verkoopproces versnellen?

Rene Knecht (14/1) (Gesprekstechniek)

Door minder sturend te zijn krijgt u juist meer kracht. Door uw klant meer zelf te laten beslissen krijgt u meer medewerking. Is dit een paradox of zit er een (super)logica achter?
Lees meer..
Koude acquisitie is Topsport: laat u niet afleiden
Koude acquisitie is Topsport: laat u niet afleiden

Victor Bonke (7/1) (Koude Acquisitie)

Koude acquisitie werkt niet als er allerlei afleiding is. Concentratie is een belangrijke voorwaarde voor succes. Maar hoe doet u dat?
Lees meer..
Bel-angst of motivatieprobleem?
Bel-angst of motivatieprobleem?

Michel Hoetmer (6/1) (Koude Acquisitie)

Er schijnt een groep mensen te zijn die anno nu toch nog bang is voor de telefoon: Verkopers! Of is er iets anders aan de hand?
Lees meer..
Voicemail: Bellen ze terug? Is dat handig?
Voicemail: Bellen ze terug? Is dat handig?

Victor Bonke (24/12) (Koude Acquisitie)

PIIIEEEPPP!!! Geen onbekende voor de verkoper: ‘Dit is de voicemail van …, laat na de pieptoon ....’ En wat doet u dan: inspreken, of juist niet?
Lees meer..
 Vorige Pagina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10    ...   13  Volgende Pagina 
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Sales Agenda
13 jun Veilig Vrijen in de Verkoop (ORAVI)
Open training • 3 dagen • 6 pers.
21 jun Korting is Uitverkocht! (ORAVI)
Open training • 1 dag • 6 pers.
22 jun Salesburgers met Slagroom (ORAVI)
Open training • 1 dag • 6 pers.
Account Management
Acquisitie
Consultative / Solution Selling
Klantgerichtheid
Leadgeneratie
Netwerken
Onderhandelen
Overige
Presenteren
Retail
Sales Management
Telefonische vaardigheden
Verkoopgesprek
Verkoopvaardigheden
Onze auteurs
David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net me.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”. Di.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is (sales) trainer en partner bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven (o.a.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

Edwin  Scheperman

Edwin Scheperman

Edwin Scheperman helpt ondernemingen met het verbeteren van hun sales resultaten. Hij richt zich m.. meer..

Herman  Meijer

Herman Meijer

Herman Meijer heeft ruim veertig jaar ervaring in Sales en Management. Hij is bedrijfsadviseur, in.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?