Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 31.269
Luisteren met een leeg hoofd
Luisteren met een leeg hoofd

Jos Burgers (2/1)

Onder het motto 'Het leven is verwarrend eenvoudig' demonstreert Jan van Setten tijdens presentaties op een inspirerende manier hoe we onszelf kunnen verbeteren.
Lees meer..
Content op LinkedIn zorgt voor nieuwe klanten
Content op LinkedIn zorgt voor nieuwe klanten

Victor Bonke (22/12)

LinkedIn zorgt voor nieuwe klanten, wanneer u uw inhoudelijke kennis toont aan de buitenwereld. Maar welke content gaat u plaatsen? En waar? En hoe?
Lees meer..
Verbinding en relevantie: twee gouden sleutels tot effectief presenteren
Verbinding en relevantie: twee gouden sleutels tot effectief presenteren

David Bloch (21/12)

U communiceert en presenteert uzelf de hele tijd. Hoe effectief u dat doet, hangt af van hoe bewust u ermee bezig bent. Twee krachtige doch eenvoudige sleutels om uw kwaliteit te verhogen.
Lees meer..
Vijf voornemens voor verkopers
Vijf voornemens voor verkopers

Marcel Hoefman (20/12)

Wie van goede voornemens goede gewoontes maakt, zal meer succes oogsten. Daarom vlak voor het nieuwe jaar 5 voornemens waar iedere verkoper bij gebaat is.
Lees meer..
Dien uzelf pijnprikkels toe
Dien uzelf pijnprikkels toe

Richard van Houten (19/12)

Bij verkopen is zelfsturing en zelfmotivatie van groot belang. Bij het 'eigen doelen halen' is men veel meer gemotiveerd dan bij opgelegde doelen. Hoe gebruikt u dit in uw voordeel?
Lees meer..
Hoe overwint u de weerstand van grote klanten?
Hoe overwint u de weerstand van grote klanten?

Rene Knecht (15/12)

Grote accounts tonen veel weerstand in hun aankoopproces. Hoe houdt u als verkoper het proces onder controle?
Lees meer..
Wat kunnen we leren van winkelverkoop
Wat kunnen we leren van winkelverkoop

Jan-Willem Seip (14/12)

Kijk mee met de trainer die een ploeg mensen traint op het gebied van verkopen en verhoog uw eigen scoringskansen.
Lees meer..
Schrijf om te scoren
Schrijf om te scoren

Roelf Houwing (13/12)

Denk als uw klant. Winnend schrijven is geen kunst, als u dit advies ter harte neemt.
Lees meer..
Het verkoopgeheim van de veilingmeester
Het verkoopgeheim van de veilingmeester

Richard van Houten (12/12)

Een duwtje naar succes kan uit onverwachte hoek komen. Vertel nooit meer een standaard verhaal. Maak van uw passie uw verkoopgeheim met deze 4 tips.
Lees meer..
Hoe gebruikt u vaardigheden en aanbevelingen op LinkedIn?
Hoe gebruikt u vaardigheden en aanbevelingen op LinkedIn?

Victor Bonke (8/12)

Een opvallend onderdeel van uw LinkedIn profiel is het overzicht met ‘vaardigheden’. Allemaal foto’s van mensen en ‘scores’. Wat kunt u daarmee als verkoper?
Lees meer..
Verkopen als adviseur, kan dat wel?
Verkopen als adviseur, kan dat wel?

Toine Simons (7/12)

Adviseren in plaats van verkopen zal u succesvoller maken. Maar de praktijk is weerbarstig. Lees hoe u werkelijk een trusted partner kan worden voor uw klant.
Lees meer..
Verliest u opdrachten? Let op uw houding!
Verliest u opdrachten? Let op uw houding!

David Bloch (6/12)

Wat u zegt tijdens een verkoopgesprek, bepaalt maar voor 20% van uw succes. De rest ligt in handen van uw houding. Waardevolle lessen uit de presentatiepraktijk.
Lees meer..
Duurder zijn is zo gek nog niet
Duurder zijn is zo gek nog niet

Jos Burgers (5/12)

Goedkoper zijn dan uw concurrenten lijkt erg aantrekkelijk, maar kan u ernstig tegenwerken. Steek meer energie in uw hogere prijs, gebruik deze 4 verkooptechnieken.
Lees meer..
Verborgen klantbehoeften: 3 praktijkvoorbeelden
Verborgen klantbehoeften: 3 praktijkvoorbeelden

Rene Knecht (1/12)

Zolang verborgen klantbehoeften niet ontmaskerd zijn zal u de deal niet sluiten. Leer van deze praktijkvoorbeelden.
Lees meer..
Doelen stellen: topverkopers leren van topsporters
Doelen stellen: topverkopers leren van topsporters

Marcel Hoefman (30/11)

Iedereen weet dat doelen stellen goed is voor verkoopsucces, maar weinig verkopers hebben effectieve doelen. Topsporters kunnen niet zonder, volg hun goede voorbeeld.
Lees meer..
Zes manieren om uw netwerktijd beter te besteden
Zes manieren om uw netwerktijd beter te besteden

Harro Willemsen (29/11)

Het bezoeken van netwerkevents levert meestal weinig resultaat op. Hoe kunt u uw tijd commercieel beter besteden?
Lees meer..
 Vorige Pagina  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14    ...   91  Volgende Pagina 
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Sales Agenda
13 jun Veilig Vrijen in de Verkoop (ORAVI)
Open training • 3 dagen • 6 pers.
21 jun Korting is Uitverkocht! (ORAVI)
Open training • 1 dag • 6 pers.
22 jun Salesburgers met Slagroom (ORAVI)
Open training • 1 dag • 6 pers.
Account Management
Acquisitie
Consultative / Solution Selling
Klantgerichtheid
Leadgeneratie
Netwerken
Onderhandelen
Overige
Presenteren
Retail
Sales Management
Telefonische vaardigheden
Verkoopgesprek
Verkoopvaardigheden
Onze auteurs
David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net me.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”. Di.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is (sales) trainer en partner bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven (o.a.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

Edwin  Scheperman

Edwin Scheperman

Edwin Scheperman helpt ondernemingen met het verbeteren van hun sales resultaten. Hij richt zich m.. meer..

Herman  Meijer

Herman Meijer

Herman Meijer heeft ruim veertig jaar ervaring in Sales en Management. Hij is bedrijfsadviseur, in.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?