Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 31.269
Verkopen zonder over uw product te praten
Verkopen zonder over uw product te praten

Rene Knecht (23/5) (Verkooptechniek)

Lees meer..
Korte Sales Tips
Bezwaren? Zoek ze op in het verkoopgesprek!
Bezwaren? Zoek ze op in het verkoopgesprek!

Andrť Hagelen (22/5) (Bezwaren)

Bezwaren: dagelijkse kost voor de verkoper en toch vaak lastig te verteren. Drie technieken en een andere perspectief voor effectief omgaan met bezwaren.
Lees meer..
De meerwaarde van een bidmanager
De meerwaarde van een bidmanager

Roelf Houwing (18/5) (Offertes)

Hoe stemt uw organisatie de offerte van Sales en de kosten van Service overeen? Een bidmanager kan uw verkoopsucces aanzienlijk verhogen. Lees hoe dit in zijn werk gaat, zowel extern Šls intern.
Lees meer..
Bent u beter dan goed?
Bent u beter dan goed?

Marcel Hoefman (17/5) (Zelfontwikkeling)

Lees meer..
We verkopen verandering
We verkopen verandering

Harro Willemsen (16/5) (VerkooptheorieŽn)

Complexe salesomgevingen vragen helemaal niet om een ROI of business case voor de klant. U dient over iets heel anders te praten dan uw product. Wat, en hoe, dat ontdekt u hier.
Lees meer..
Kunt u een mooi prijsje maken?
Kunt u een mooi prijsje maken?

Walter Spruyt (15/5) (Prijs)

De vraag om een 'prijsje te maken' is niet het langverwachte koopsignaal, maar een red alert. Ontdek hoe u hier het beste mee om kunt gaan.
Lees meer..
Verkopen is mensenwerk
Verkopen is mensenwerk

Jan-Willem Seip (11/5) (Koopproces)

De klant en u willen hetzelfde: resultaat. Maak gebruik van die overeenkomst met deze tips, en baan u een weg naar meer verkoopsucces.
Lees meer..
Flip-over Ė het beste hulpmiddel bij uw presentaties

David Bloch (10/5) (Presenteren)

Presenteren zonder beamer? Jazeker! Twaalf tips vertellen u waarom de aloude flip-over u beter van dienst kan zijn.
Lees meer..
Wanneer is een cadeau een cadeau?
Wanneer is een cadeau een cadeau?

Jos Burgers (9/5) (BeÔnvloeden)

Wat u zaait gaat u oogsten, dus op zijn tijd wat weggeven is geen slechte zet. Maar denk er goed over na, want cadeaus kunnen ook tegen u werken. Tips en voorbeelden voor meer invloed door te geven.
Lees meer..
De psychologie van prijzen
De psychologie van prijzen

Richard van Houten (8/5) (Prijs)

Laat uw prijs niet afhangen van wat de klant wil kopen, maar van wat u wil dat de klant koopt. Een korte en krachtige opstap naar meer prijswijsheid.
Lees meer..
 Drie kostbare verkoopzondes
Drie kostbare verkoopzondes

Marcel Hoefman (3/5) (Verkoopmissers)

Zowel ervaren als minder ervaren salesprofessionals begaan ze: verkoopzondes. Lees over drie kostbare fouten,met tips om ze te voorkomen.
Lees meer..
Hoe stelt u de kampioensvraag?
Hoe stelt u de kampioensvraag?

Harro Willemsen (2/5) (Taalgebruik)

Verkoopgesprekken kunnen gemakkelijk door blijven kabbelen. Zorg dat u snel tot de kern doordringt met deze tips uit de journalistiek.
Lees meer..
Bent u als verkoper inwisselbaar?
Bent u als verkoper inwisselbaar?

Rene Knecht (2/5) (Verkooptechniek)

Voetsoldaat of het verschil maken? Geen moeilijke keuze. Maar nu nog daadwerkelijk de stap naar verandering nemen. Tips en oefeningen om uw kansen te maximaliseren.
Lees meer..
Het betere spiekbriefje: open vragen bij acquisitie
Het betere spiekbriefje: open vragen bij acquisitie

Victor Bonke (1/5) (Koude acquisitie)

U weet dat u tijdens koude acquisitie vragen moet stellen en u weet dat open vragen beter werken dan gesloten vragen. Toch komen er steeds gesloten vragen uit uw mondÖ Hoe gaat u dat veranderen?
Lees meer..
Scoor met een SMART offerte
Scoor met een SMART offerte

Natasja Hoogenboom (27/4) (Offerte)

Uw potentiŽle klanten willen weten waar ze aan toe zijn. Geef ze die duidelijkheid. Ontdek hoe u beter scoort met een SMART geschreven offerte.
Lees meer..
De plaag van goede gesprekken
De plaag van goede gesprekken

Frank Wouters (25/4) (Sales coaching)

Wees op uw hoede als u 'een goed gesprek' hebt met een prospect. Waarschijnlijk hebt u niets verkocht. Met tips voor meer verkoopsucces uit scherpe gesprekken.
Lees meer..
Over de prijs hoef ik zeker niet te beginnen?!
Over de prijs hoef ik zeker niet te beginnen?!

Jos Burgers (24/4) (Prijs)

Met korting verliest u niet alleen een fllnk deel van uw winst, maar u zet ook uw reputatie op het spel. Hoe voorkomt u dit?
Lees meer..
Verkopen aan autoritaire klanten
Verkopen aan autoritaire klanten

Rene Knecht (20/4) (Acquisitie)

Stel u moet iets verkopen aan Donald Trump, bent u dan snel geÔmponeerd? Verliest u gemakkelijk de leiding in het gesprek? Ontdek hoe u de bereidheid tot samenwerken creŽert bij een autoritaire...
Lees meer..
Cijfers: de sambal in uw verkoopgesprek
Cijfers: de sambal in uw verkoopgesprek

David Bloch (19/4) (Presenteren)

U kunt niet om de getallen heen. En u weet dat ze uw gesprek kunnen maken of breken. Gebruik deze 4 uitgangspunten voor een succesvolle dosering.
Lees meer..
ĎSalesí bestaat niet

Harro Willemsen (18/4) (VerkooptheorieŽn)

Er bestaat geen salesmethodiek die voor iedere situatie inzetbaar is. Toch wordt Ďsalesí in trainingen en artikelen vaak zo benaderd. 4 tips om de valkuilen hiervan te omzeilen en uzelf doelgericht...
Lees meer..
Hoe om te gaan met vooroordelen over uw product
Hoe om te gaan met vooroordelen over uw product

Walter Spruyt (17/4) (Bezwaren)

U bent nog niet binnen of de klant heeft al bezwaren tegen uw product. Er is een simpele oplossing!
Lees meer..
De valkuilen van vaagtaal en verkoopmythes
De valkuilen van vaagtaal en verkoopmythes

Marcel Hoefman (13/4) (Verkooptechniek)

ĎVergeet wat je ooit geleerd hebt en start met het Nieuwe Verkopen!í Klinkt bekend? Kan goed want het zijn populaire woorden. Maar wat heb je er in de salespraktijk nu werkelijk aan?
Lees meer..
5 Gouden regels voor succesvol contact
5 Gouden regels voor succesvol contact

Jan-Willem Seip (12/4) (Eerste indruk)

Een mooi uiterlijk helpt bij van alles, ook in de verkoop. Maar is dat alles? Of ligt het punt van de indruk die u maakt toch op een ander vlak? Advies en tips voor een succesvolle eerste indruk.
Lees meer..
Transformationeel verkopen
Transformationeel verkopen

Richard van Houten (11/4) (Transformationeel verkopen)

Wat voor verkoper wilt u eigenlijk zijn? Bekijk deze opties eens en overtuig u van de voordelen van transformationele verkoop.
Lees meer..
3 strategieŽn om van een Prijs een prijsje te maken

Jos Burgers (10/4) (Prijsdruk)

Getallen lijken zo helder en duidelijk van zichzelf, maar niets is minder waar. Zeker als het getal uw prijs is, kunt u ervan uitgaan dat het hier een gevoelskwestie betreft. 3 technieken hoe daarmee...
Lees meer..
De gemiddelde verkoper bestaat niet
De gemiddelde verkoper bestaat niet

Rene Knecht (6/4) (Verkooptechniek)

De verkoper die wint, wint alles. Bent u een potentiŽle winnaar? Als u ooit een deal heeft binnengehaald, dan beschikt u al over het potentieel. Ontdek hoe u dat optimaal in kunt zetten.
Lees meer..
Succesvol offreren door de vraag te creŽren

Roelf Houwing (5/4) (Offertes)

Offertes schrijven we op aanvraag van de klant, maar dat betekent niet dat we hoeven te wachten tot de klant zijn vraag heeft geformuleerd. Ontdek hoe u tot een effectieve offerte komt.
Lees meer..
Voorkom dat uw acquisitiegesprek eindigt in een kramp
Voorkom dat uw acquisitiegesprek eindigt in een kramp

Harro Willemsen (4/4) (Acquisitie)

Telefonische acquisitiegesprekken stranden vaak binnen een paar seconden. De reden hiervoor is telemarketeerskramp. Ontdek wat dit is en hoe u het kunt voorkomen.
Lees meer..
Klassieke misser: laat uw hefboom niet vallen!
Klassieke misser: laat uw hefboom niet vallen!

Walter Spruyt (3/4) (Verkoopstrategie)

In concurrerende markten kan het handig zijn uzelf van een hefboom te verzekeren om deals binnen te halen. Hoe doet u dat en wat zijn de valkuilen?
Lees meer..
Hulpwerkwoorden in uw offerte? Niet doen.
Hulpwerkwoorden in uw offerte? Niet doen.

Natasja Hoogenboom (30/3) (Offertes)

Weet u dat hulpwerkwoorden funest zijn voor uw verkoopsucces? Ze zijn het onkruid van de Nederlandse taal. Lees hoe u dit onkruid makkelijk verdelgt en uw verkoopsucces vergroot.
Lees meer..
 Vorige Pagina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10    ...   91  Volgende Pagina 
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Sales Agenda
13 jun Veilig Vrijen in de Verkoop (ORAVI)
Open training • 3 dagen • 6 pers.
21 jun Korting is Uitverkocht! (ORAVI)
Open training • 1 dag • 6 pers.
22 jun Salesburgers met Slagroom (ORAVI)
Open training • 1 dag • 6 pers.
Account Management
Acquisitie
Consultative / Solution Selling
Klantgerichtheid
Leadgeneratie
Netwerken
Onderhandelen
Overige
Presenteren
Retail
Sales Management
Telefonische vaardigheden
Verkoopgesprek
Verkoopvaardigheden
Onze auteurs
David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ĎKlanten zijn eigenlijk net me.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is ďVerkopen is mensenwerkĒ. Di.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is (sales) trainer en partner bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven (o.a.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

Edwin  Scheperman

Edwin Scheperman

Edwin Scheperman helpt ondernemingen met het verbeteren van hun sales resultaten. Hij richt zich m.. meer..

Herman  Meijer

Herman Meijer

Herman Meijer heeft ruim veertig jaar ervaring in Sales en Management. Hij is bedrijfsadviseur, in.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?